3-5

آموزش مدل سازی با ۳ds Max قسمت ۳ تا ۵

با سلام خدمت کاربران عزیز…

با آموزش مدل سازی با ۳ds Max قسمت های ۳ تا ۵ در خدمت شما هستیم ( ۳٫۴٫۵ )

بی مقدمه به مباحثی که در این ۳ قسمت مطرح خواهد شد میپردازیم:

  • کامل کردن مبحث پلیگان
  • شروع ایجاد مدل خانه
  • نحوه حذف پلیگان
  • نحوه قطر دهی به سمت بیرون و داخل
  • استفاده از تنظیمات Shell
  • توضیح Collapse To
  • ایجاد مکان در برای خانه
  • استفاده از منو Compound Object
  • کار با Vertex ها
  • ایجاد مکان پنجره با استفاده از روش قبلی
  • توضیخ و استفاده از Border
  • استفاده از Cap جهت ساخت سقف
  • نحوه ایجاد بله به عنوان پشت بام
  • نحوه ایجاد و استفاده از پله آماده مکس
  • ایجاد نرده برای پله ها
  • ایجاد محافظ پنجره
  • استفاده از مدل درخت مکس
  • ایجاد در اصلی خانه
  • ایجاد مرکز در جهت باز شدن
  • خروجی گرفتن مدل از مکس
  • وارد کردن مدل به یونیتی
  • شروع بافت دهی و تکسچرینگ Texturimg
  • توضیح بافت دهی و متریال ها
  • آموزش کامل UV کردن مدل
  • رندر کردن UV تکمیل شده
  • وارد سازی UV به محیط فتوشاپ
  • انجام اعمال تکسچرینگ با فتوشاپ
  • کامل کردن مدل تکسچر شده
  • وارد کردن مدل به یونیتی جهت اعمال تنظیمات
  • نور پردازی و ایجاد سایه در یونیتی
  • Bake گرفتن در یونیتی
  • شروع پروژه بازی جنگی اول شخص
  • شروع ایجاد مپ اصلی بازی
  • ایجاد میدان جنگی
  • Uv کردن میدان جنگ
  • و دیگر نکات

در انتهای این مطلب میتوانید اسکرین شات های مربوط به این سه قسمت رو مشاهده کنید.

این دوره احتیاج به پیش نیاز خاصی نداشته و تنها جهت ساخت بازی با یونیتی میبایست با مقدمات کار با آن آشنا باشید.

قسمت های قبلی این دوره:

آموزش مدل سازی با ۳ds Max قسمت دوم

آموزش مدل سازی با ۳ds Max (قسمت ۱)

L3Max2 آموزش مدل سازی با ۳ds Max قسمت 3 تا 5 آموزش مدل سازی با ۳ds Max قسمت 3 تا 5 آموزش مدل سازی با ۳ds Max قسمت 3 تا 5 آموزش مدل سازی با ۳ds Max قسمت 3 تا 5 آموزش مدل سازی با ۳ds Max قسمت 3 تا 5آموزش مدل سازی با ۳ds Max قسمت 3 تا 5

 

 

دیدگاه ها: 4
۱۳۹۴/۰۷/۱۹