آموزش بازی سازی اندروید با یونیتی قسمت پنجم

آموزش بازی سازی اندروید با یونیتی قسمت پنجم

سلام خدمت همه کاربران عزیز پی سی اسکیل

امروز با آموزش بازی سازی اندروید با یونیتی قسمت پنجم در خدمت شما هستیم تا قدمی دیگه تو عرصه بازی سازی و ساخت گیم ایرانی برداریم.

از این بخش به بعد کار حرفه ای تر و بیشتر آموزش ها توی قالب پروژه محور انجام میشه مثل ساخت بازی های شوتینگ، racing و… که باعث میشه مباحثی که تا به حال گفته شده رو به صورت عملی و کاربردی پیاده سازی کنید.

خب بریم سراغ توضیحات کوچیکی در مورد این پارت از آموزش! ( همون قسمت ۵ )

توی این بخش بیشتر به مبحث نشون دادن عکس العمل به حرکات کاربر نزدیک میشیم برای مثال اقدام به دریافت ورودی توسط کیبور و صفحه کلید از کاربر میکنیم و نسبت به اون کارهایی رو انجام میدیم مثلا تو قسمت های بعدی کاراکتر بازی رو کنترل میکنیم (توی همین قسمت با استفاده از مبحث گفته شده دوربین اصلی بازی رو حرکت میدیم.)

در ادامه به نحوه دسترسی به کامپوننت اشیا مختلف میپردازیم مثلا چجوری به مشخصات کامپوننت camera از شی دوربین دسترسی داشته باشیم.

بخش بعدی هم که در موردش صحبت میکنیم، بخش ارتباط بین توابع شخصی و غیر شخصی که نوشتیم هست تا بتونیم تابع های شخصی خیلی کاربردی تری بنویسیم و توی بازیمون استفاده کنیم مثل تابع های دارای ورودی، بدون ورودی، void یا توابعی که مقداری رو برخواهند گردوند!!!

توضیحات کامل این قسمت داخل آموزش گفته شده…

امیدوارم از این قسمت هم لذت ببرید!

منتظر آموزش های مدل سازی با استفاده از نرم افزار ۳D Max و استفاده از مدل های شخصی در انجین یونیتی باشید!!!

توجه داشته باشید که این دوره تا قسمت چهارم به صورت رایگان برای دانلود قرار گرفته است در صورت مورد پسند بودن آموزش میتونید بقیه قسمت هارو در لینک زیر خریداری کنید!

آرشیو آموزش های بازی سازی اندروید با یونیتی در فروشگاه پی سی اسکیل

دیدگاه ها: 0
۱۳۹۴/۰۶/۱۹