آموزش بازی سازی اندروید با یونیتی قسمت هشتم

آموزش بازی سازی اندروید با یونیتی قسمت هشتم

با سلام.

با آموزش بازی سازی اندروید با یونیتی قسمت هشتم در خدمت شما کاربران عزیز هستم.

در این قسمت به نحوه کار با GUI یا همون رابط کاربری گرافیکی خواهیم پرداخت که نحوه ایجاد دکمه، فیلد دریافت متن، لیبل، باکس، منو و … رو آموزش خواهیم داد.

در ابتدا به معرفی onGUI خواهیم پرداخت و توضیحی درباره نحوه کار و زمان اجرا شدن این event خواهیم داد.

سپس اقدام به نحوه ایجاد Button , Box , Label , TextField خواهیم پرداخت و چند نمونه از اشیا گفته شده را با استفاده از دستورات و کد های مربوطه بر روی صفحه ایجاد میکنیم، همچنین به نحوه فهمیدن زمان کلیک شدن یک دکمه نیز خواهیم پرداخت.

پس از آن نحوه تغییر رنگ کلی اشیا، بکگراند و رنگ متن را بازگو خواهیم کرد که بسیار کاربردی برای ایجاد منوست.

در بخش بعدی اقدام به ساخت یک منوی سه بعدی از صفر خواهیم کرد تا بیشتر در مبحث سه بعدی سازی پا پیش بزاریم و بیشتر با بحث!

( همچنین به نحوه دریافت ورودی کلیک (Tap) در اندروید نیز خواهیم پرداخت که یکی از کلیدی ترین مباحث بازی سازی موبایل محسوب میشود. )

امیدواریم از این آموزش لذت ببرید…

با تشکر، رضا پندار

منتظر آموزش های مدل سازی با استفاده از نرم افزار ۳D Max و استفاده از مدل های شخصی در انجین یونیتی باشید!!!

توجه داشته باشید که این دوره تا قسمت چهارم به صورت رایگان برای دانلود قرار گرفته است در صورت مورد پسند بودن آموزش میتونید بقیه قسمت ها را خریداری کنید!

آرشیو آموزش های بازی سازی اندروید با یونیتی در فروشگاه پی سی اسکیل

اسکرین شات های این قسمت:

آموزش بازی سازی اندروید آموزش بازی سازی اندروید آموزش بازی سازی اندروید آموزش بازی سازی اندروید

دیدگاه ها: 0
۱۳۹۴/۰۶/۳۰