آموزش بازی سازی اندروید با یونیتی قسمت هفتم

آموزش بازی سازی اندروید با یونیتی قسمت هفتم

با سلام خدمت کاربران عزیز پی سی اسکیل.

با آموزش بازی سازی اندروید با یونیتی قسمت هفتم در خدمت شما هستیم تا بتونیم بیشتر با مبحث بازی سازی آشنا بشیم.

بدون مقدمه بریم سراغ مباحثی که در این بخش مطرح خواهد شد:

آموزش کامپوننت های اصلی خود یونیتی و استفاده از اون ها

ایجاد و استفاده از فیزیک و ایجاد جاذبه برای زمین، برای مثال یک گوی از یک سطح شیبدار به سمت پایین حرکت کنه

بافت دهی (Texture) به سطوح مثل یک زمین صاف

آموزش استفاده از رفرنس

ساخت، حرکت و جابجایی کاراکتر

تغییر جهت نگاه کردن کاراکتر کنترلر همگام با چرخش موس (مثل نشانه گیری!)

نحوه حرکت دوربین بازی، پشت سر کاراکتر برای بازی های اول و سوم شخص

نرم شدن نحوه چرخش دوربین برای راحتی بیشتر و جذاب کردن کنترل یک کاراکتر با استقاده از Lerp

 

در قسمت های آینده بیشتر به مبحث کاراکتر کنترلر میپردازیم و اون رو به صورت یک کاراکتر حرفه ای در یک پروژه استفاده خواهیم کرد.

امیدواریم از این آموزش لذت ببرید…

با تشکر، رضا پندار

منتظر آموزش های مدل سازی با استفاده از نرم افزار ۳D Max و استفاده از مدل های شخصی در انجین یونیتی باشید!!!

توجه داشته باشید که این دوره تا قسمت چهارم به صورت رایگان برای دانلود قرار گرفته است در صورت مورد پسند بودن آموزش میتونید بقیه قسمت ها را خریداری کنید!

آرشیو آموزش های بازی سازی اندروید با یونیتی در فروشگاه پی سی اسکیل

دیدگاه ها: 4
۱۳۹۴/۰۶/۲۶